• ZAJIŠŤUJEME KOMPLETNÍ PROVOZ KANALIZACÍ
    A ČISTÍREN ODPADNÍCH VOD

  • DODÁVÁME PITNOU VODU DO VÍCE NEŽ 50 MĚST A OBCÍ

  • ANI JEDEN DEN BEZ VODY

  • PEČUJEME O KRAJINU, KTERÁ JE ZDROJEM PITNÉ VODY

Zadejte hledaný výraz

SKŘIVANY

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Staráme se zde o řádný provoz vodovodu a kvalitu pitné vody.

Zákaznická linka
(pondělí – čtvrtek 7.30 – 15.00, pátek 7.30 – 11.00)
tel.: 326 905 698, 326 905 379, 326 906 087-8

Havárie a poruchy
(24 hodin denně)
tel.: 606 167 187

VÍCE INFORMACÍ

Fakturantka
Urbanová Ladislava, Bc.
tel.: 326 905 698, 326 905 379, 326 906 087-8, l. 21
e-mail: urbanova@stavokomplet.cz
mobil: 702 094 522

Zákaznické centrum
Areál společnosti STAVOKOMPLET
Královická 251, Brandýs nad Labem-Zápy

Úřední hodiny
pondělí a středa 7.30-11.00, 12.30-17.00
úterý a čtvrtek 7.30-11.00, 12.30-15.00
pátek 7.30-11.00


Aktuality a novinky

  • Nepodceňujte kapající kohoutek nebo protékající WC

    1000 litrů je 1m3

    Kontrolujete ve Vašem vyúčtování množství spotřebované vody? Porovnáváte konečný stav měřidla uvedený na faktuře se skutečností? Víte, jak prověřit, nemáte-li únik vody v domácnosti? Pokud jste na všechny tři otázky odpověděli ano, děkujeme Vám za Váš zájem o naši službu – dodávku vody z vodovodů pro veřejnou potřebu.

    Množství spotřebované vody může ovlivnit mnoho faktorů. Dovolte nám, abychom Vám některé z nich připomněli. Zbytečně vodou neplýtvejte, používejte sprchu místo klasické koupele ve vaně, sprchování zbytečně neprodlužujte, vypínejte přívod vody, když ji zrovna nepoužíváte. Nainstalujte si WC s volbou množství spláchnuté vody, neumývejte nádobí pod tekoucí vodou. Zalévejte zahrádky vodou z jiných zdrojů. Jednoduchým způsobem proveďte kontrolu vnitřních rozvodů vody v domácnosti….. (V době, kdy nepoužíváte spotřebiče, co využívají vodu, obvykle ve večerních hodinách či brzo ráno, zkontrolujte vodoměr, zdali nevykazuje odběr vody. Pokud se vodoměr točí, pak dochází, k možná i nechtěnému, odběru vody). Když opouštíte nemovitost na delší dobu, uzavřete hlavní přívod vody, předejdete možným haváriím nebo únikům vody. Nepodceňujte kapající kohoutek vodovodní baterie ani protékající splachovač WC. I zdánlivě malý, téměř neviditelný proud vody tekoucí po míse dokáže navýšit Vaše vyúčtování i několikanásobně!

    Únik vody

    Pitná voda je nenahraditelnou surovinou, važme si jí a zbytečně jí neplýtvejme.

  • Toaleta není odpadkový koš aneb co Vám může zdražit stočné?

    Každodenní součástí základních osobních hygienických potřeb je použití toalety......

    Více si můžete přečíst zde: SOVAK ČR Toalety nejsou odpadkové koše

  • Přijímáme nové kolegy

    Stavební dělníky

    strojníky

    řidiče sk. C (C+E)

    Více informací osobně na Královická 251, Brandýs nad Labem nebo na tel. 725 572 366

  • Bezpečnost našich zákazníků

    Bezpečnost našich zákazníků

    díky komunikaci našich zákazníků se zákaznickým oddělením jsme zjistili, že se občas naši odběratelé a jejich rodinní příslušníci dostanou do přímého kontaktu s podvodníky, vydávajícími se za zaměstnance naší společnosti. Tito se pokoušejí dostat do domů a bytů pod různými záminkami, ať už jako odečtová služba vodoměru, či kontrola vodoměru, rozvodů vody nebo revize vodovodní a kanalizační přípojky.

    Všichni naši zaměstnanci, kteří vstupují do přímého kontaktu s odběrateli (pořizují odečet měřidla, zajišťují opravy nebo revize, přicházejí na místní šetření) jsou obvykle v pracovním oděvu označeném logem společnosti – provozovatele či logem Středočeská voda. A především - mají průkaz zaměstnance, na kterém je umístěna fotografie a evidenční číslo zaměstnance. Zároveň je zde uvedeno telefonní číslo na zákaznické oddělení společnosti. Na tomto telefonním čísle si můžete ověřit (po zadání evidenčního čísla uvedeného na průkazu) pravost dokladu. Také vozidla a stroje, s nimiž disponují naši zaměstnanci, mají většinou firemní označení.

    Zajištění plynulé dodávky pitné vody z vodovodu pro veřejnou potřebu a odvádění a čištění odpadní vody z Vašich nemovitostí je naším prvořadým úkolem. Jsme si vědomi skutečnosti, že naši pracovníci jsou často nuceni vstupovat do soukromých prostor zákazníka. Přes snahu respektovat právo na soukromí vznikají situace, kdy je zapotřebí vzájemné spolupráce odběratele a provozovatele, za kterou Vám upřímně děkujeme.

  • Závlahy a zálivka vodou z vodovodu pro veřejnou potřebu

    Závlahy a zálivka vodou z vodovodu pro veřejnou potřebu

    obdobné problémy jako při napouštění bazénů vznikají v souvislosti se závlahami zahrad. I zde mohou platit stejná omezení jako v případě u bazénů. Doporučujeme sledovat informační kanály vlastníka sítí (bývají to většinou webové stránky nebo vývěsky OÚ, MěÚ a MČ), kde mohou být zveřejněné informace o možných omezeních.

    Často kladenou otázkou je možnost snížení množství odpadních vod o vodu, kterou odběratel spotřebuje bez vypouštění do kanalizace. Uvedené snížení upravuje zákon č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu v § 19 odst. 7. Jednou z prvních povinností odběratele je prokázat množství této vody, které musí být větší než 30 m3. V zákaznickém oddělení provozovatele je k dispozici formulář o snížení množství vypouštěné vody do veřejné kanalizace.

    Voda dodávaná vodovodem pro veřejnou potřebu je kvalitní voda pitná, je na zvážení každého z nás, zda k závlahám svých zahrad bude používat tuto kvalitní vodu nebo zda se rozhodne využívat jiný zdroj vody.

    Zásoby pitné vody zatím postačují naší potřebě. Věříme, že je naším společným zájmem nejen chránit zdroje pitné vody, ale také je s rozvahou a účelně využívat.